2012. december 25., kedd

Nemo bemutatása

Keveset már beszéltem Nemo-ról, de a munkásságába nem mentem bele. Nemo AMV-kel kezdte, majd 2 évvel később elindította a Dragon Games sorozatát a Syvalion + World Heroes kezdte. Nemo-nak a Borzalmas Keresztény Játékok is futott amit Catechumen. Nemo cikkeket is ír és blogot is vezet!

Nemo munkásságát kér részre tudnám sorolni. A Gameplay és a Filozófia, utóbbiba belesorolom a beszélgetős és a tényleg filozófiára alapuló Podcast-eket is!

Engem kimondottan meg nagyon fog meg a Gameplay vonulat, mert az új játékok nem nagyon fognak meg, de ugye Visor és Nemo is régebbi játékokkal játszanak és ez tetszik. Nem ez a COD: Black Ops 2 vagy Far Cry 3 egyből, hanem Visor-nál pl. a NES, Gameboy Advance és hasonló régebbi játékok szerepelnek, Nemo-nál pedig általában olyan játékok amiket nem is ismerek. Az egyik ilyen rádöbbenésen a "Top 5 angyaljátékom nektek karácsonyra" videó amiben a felsoroltak közül, egyet sem ismertem.

Nekem egy jó barátom, jól lehet vele beszélni. Ez mutatja, azt, hogy a tegnapi nap folyamán (Szenteste) tartottunk cirka másfél óra beszélgetés után egy Live adást Youtube-on, ahova CtrlAltEgon-t és Suika-t is beraktuk!

Iratkozzatok fel több videóért, ha tetszett a beszámoló! DMNemo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése