2012. december 7., péntek

Interjú a #1 HCW Fan-nal

Ki is a #1 HCW Fan? Nem más, mint Lukács Csabi! Olvassátok és Osszátok!

Renegade & Csabi



1. Mióta ismered a pankrációt és mióta követed a HCW-t?

1. Legelőször 2005-ben láttam pankrációt az Eurosport-on,az első gálát amit végignéztem az a 2009-es Royal Rumble volt és azóta nézem folyamatosan.  Az első HCW gála amin voltam az a 2011-es Dicsőség Napja volt. Előtte nem is nagyon tudtam hogy létezik magyar pankra.

2. Ki a kedvenc pankrátorod bármelyik szervezettől?

2. Nos örök kedvencem a WWE-ből Eddie Guerrero és Edge,a mostani rosterből pedig Ziggler,Ryback és Punk.  A HCW-ből pedig Grizzly Davidson.

3. Milyen szerinted a hangulat egy-egy gálán?

3.Nagyon ütős hangulat szokott lenni szerintem legalább 1x mindenkinek érdemes eljönnie egy gálára!!

4. Mennyire megterhelő eljutni egy gálára?

4. Hááát annyira nem megterhelő csak hát drága a benzin,és egyre drágább lesz.

5. Olvasod-e az interjúkat a blogomon?

5. Olvasom!

6. Meg akarsz-e egyszer mutatkozni a HCW ringjében?

6. Remélem egyszer eljutok odáig,de előbb egy edzésre kéne eljutni!

7. Ki szerinted a leggonoszabb személy a HCW-ben?

7. Leggonoszabb személy? Hmm szerintem a Doktor és KWP.

8. Hogy látod a WWE jelenlegi állását?

8. Egyre unalmasabbak az adások szerintem,jöhetne már vissza Undertaker,Triple H vagy Brock Lesnar hogy feldobják.

9. Melyik szervezeteket követed?

9.Jelen pillanatban az ROH-t és a WWE-t. Havonta 1x megnézek egy TNA adást is ha nincs jobb dolgom.

10. Melyik volt a kedvenc gálád?

10. A kedvenc gálám egyértelműen az Áttörés volt,de csak El Generico jelenléte miatt.


El Generico


CM Punk & Dolph Ziggler
Brock Lesnar

Undertaker & Triple H


Eddie Guerrero
A Doktor "Dr. Wrestling"


Grizzly Davidson
Edge

KWP


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése