2012. december 24., hétfő

Interjú Ferincz Péterrel

Nem ő, most nem pankrátor, hanem a Magyar Youtube Mac szakértője! Youtube csatornája: vajksziget7a, Olvassátok és Osszátok!

Ferincz Péter



1. Mi volt a legelső Apple kütyüd?

1. Az első Apple Kütyüm az egy 2004-es iMac G5 volt. 1.8 Ghz-es processzorral. Imádtam.

2. Hogyan kezeled a kritikákat?

2. Ha valaki Rendesen elmondja, hogy mi volt a gondja a videóval akkor én azt meghallgatom és megfogadom. De ha valaki csak annyit ír, hogy hülyegyerek akkor azt letiltom és törlöm a kommentjét.

3. Milyen videósokat követsz?

3. Hát van jópár. Iylen Pl: Vsauce, David Di Franco, Ashens, Adiblasi, Mattsmacintosh stb…

4. Milyen sorozatokat nézel?

4. Totál Szívás, Jóbarátok, Agymenők, Dr. House, Állítólag és persze a Hivatal.

5. Szerinted milyen lett az IPhone 5?

5. Szerintem egy nagyszerű mérnöki munka, vékony, gyönyörű, iszonyat gyors. Még ha vannak is hibái teljesen elfogadhatóak.

6. Melyik a kedvenc konzolod?

6. Sega MegaDrive vagy a PS2, nem tudok dönteni.

7. Melyik a kedvenc játékod?

7. A Portal Sorozat, pontosabban az a két játék ami van belőle.

8. Ki a példaképed?

8. Sok van az élet mindegyik területéről. Pl Filmezésénél: Spielberg, Lucas, Edwood, Nolan, Tim Burton és még sorolhatnám. Viszont ott van Steve jobs és Bill Gates is Csak ők más területen a példaképeim.

9. Van vagy Volt-e valamilyen PC-d?

9. A tesóméknak van egy Gamer PC-jük. Gyors mint a nyavaja. Én építettem még a nyáron nekik. Számomra a Mac az Ideális.

10. Fel ismertek-e már az utcán?

10. Egyszer Balatonon a Spárban felismertek. Nagyon örültem neki és hálás vagyok az összes nézőmnek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése