2012. december 17., hétfő

Interjú László Rolanddal!

Most László Roland az idézőjeles áldozat. Roland a HCW egyik volt társtulajdonosa Doktor és KWP mellett! Olvassátok és Osszátok!

László Roland


1. Mióta követed a pankrációt és ki a kedvenced?

1. 1996 óta követem a pankrációt, amikor is a WCW/NWO érába kapcsolódtam be, ami forradalmasította annak idején a pankráció állóvizét. Akkor az egyik legkiemelkedőbb, és legállatabb birkózó Goldberg volt. Rajta kívül persze vannak még nagy kedvencek, mint pl. Bret Hart, DDP, Mike Awesome, Sabu, Hulk Hogan, Scott Hall, és a Rock.

2. Amikor te is a HCW vezetője voltál, mekkora volt a megterhelés egy-egy gálát megszervezni?

2. Hatalmas. Mivel a HCW 2 legnagyobb gáláját volt szerencsém megszervezni, 2011-ben a Húsdarálót, és idén a Szegedi Pankráció Szupershowt, el tudom mondani, hogy talán a legnagyobb nyomás rám helyeződött. Minél nagyobb a show, annál nagyobb a a feladat, a felelősség, és a nyomás. Hogy például a szegedi szupershowt le tudjam szervezni, 2 egész hónap kellett.

3. Mennyire tartottad az radikálisnak amikor a Doktor Bera Bálintot kirúgta?

3. Baromira tetszett, hogy Bera bemutatott a HCW diktátorainak, és hogy nem vett részt a gyomorforgató árulásban, amit PG Hooker kitervelt a Direktorokkal és Doverrel. Szemét dolognak tartottam, hogy kirúgták a HCW egyik legszeretnivalóbb figuráját, aki mindig alázattal, és tisztességgel végezte a munkáját.

4. Mit gondolsz a VN3-ról?

4. Minden évben kuriózum lesz a Véres November a hardcore töménytelen mennyisége miatt, de mindenképp kiemelkedő gála volt, amivel méltóképpen zárta le a HCW 2012-t. Jómagam szempontjából, hogy le van e zárva a Direktorokkal a személyes harcom? Nem. Nem tartozom viszont már a HCW-hez, amivel az elmúlt fél évben lassan megbirkóztam, de senki ne higgye azt, hogy ne állnék ki a saját magam becsületéért. Idén a Dicsőség Napján egy tisztességes harcban kellett volna eldőlnie a HCW jövőjének. Ez soha nem történt meg, égbekiáltó csalással szerezték meg a Direktorok a diktátori címet, és gusztustalanul bántak el velünk Icarus-szal, aki nagyon pozitívan, erősen tartotta magát a végsőkig, de együtt vesztünk el egy gonosz árulás miatt. Naiv voltam, de akkor tanulsz a legtöbbet, amikor fel tudsz állni a padlóról. Én felálltam, és úgy döntöttem visszanézek még egy körre a régi haverokhoz, a földkerekség legjobb pankráció közönségéhez, és az én régi komáimhoz, KWP-hez, és a Doktorhoz. Jó érzés volt viszontlátni őket a ringben egy olyan felállásban, amiben még soha nem láthattak, kívülállóként. Így, hogy nincs többé felelősség, a jövőben csak újabb móka, kacagás vár ránk, és bízom benne, hogy hamarosan újra találkozhatunk a HCW fanekkel!

5. Amikor megérkezett a HCW Bajnoki öv, te is vezető voltál. A Hardcore öv viszont csak a VN3-on jött be a HCW-be. Mit goldolsz róla?

5. Dover megérdemelte a hardcore övet, ocsmány, paraszt egy öv lett, illik Doverhez.

6. Ki nővi-e a HCW az independent birkót, mert szerintem simán?

6. Az Independent birkónak más fogalma van itt Magyarországon, mint Amerikában. Viszont amire gondolsz feltételezem az, hogy kinövi e az országot a HCW? Ezt abszolút lehetségesnek tartom a jövőben, nagyon jó úton halad a produktum, de azt gondolom, hogy egyelőre az elsődleges feladat, hogy Magyarországot hódítsa meg a pankráció, azaz láthassuk a HCW-t TV-ben, rendszeresen.

7. Mit gondolsz a WWE jelenlegi állásról, mert én inkább nem firtatom?

7. A WWE egy jól felépített birodalom ami ha nagyon nagy hülyeséget nem csinálnak Connecticut-ban, még jó sokáig sikeresen fog létezni. Én old school arc vagyok, ezért szívesen látnék több hardcore pankrációt, több nemzetközi sztárt, és több legendát, akiket viszonylag ritkán látunk csak már.

8. Ki lenne szerinted Dover legnehezebb ellenfele?

8. A Big Show mondjuk? Reálisabb keretek között Dovert szívesen nézném meg Masato Tanaka, Masada, Sabu, vagy New Jack ellen, a HCW rosterből pedig Koppány ellen!

9. Jártál-e PWH vagy DDW gálán?

9. A DDW tavaszi gáláján jártam kísérőként Lengyelországban, és nagyon jól éreztem magam lengyel barátainknál. Ennek kapcsán megjegyezném, hogy a HCW nagyon-nagyon kiemelkedőt nyújt Európai pankrációs szinten mérve.

10. Mit gondolsz arról, hogy elkezdtem interjúkat csinálni a HCW-vel?

10. Csak így tovább, és köszönöm a lehetőséget!
Bret Hart

Mike Aweasome


Scott Hall

Sabu 

DDP

Hulk Hogan
Goldberg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése