2013. május 26., vasárnap

Interjú, a Kaizoku Lovers írójával

Egy tehetséges és feltörekvő One Piece rajongót interjúvoltam meg, aki saját rajongói alkotásán is dolgozik. Kívánok neki további sok sikert a jövőben is! Olvassátok és Osszátok a válaszokat! (Megjegyzem, hogy nekem is segített, de arról majd máskor.)



1. Mióta ismered az Anime-k világát?

1. Már kiskorom óta ismerem, talán óvodásként kezdtem el rendszeresen nézni, akkor még az InuYashat meg a Yu Yu Hakusho-t, mivel nővérem is animés. 

Ace, a One Piece-ből
2. Van kedvenc Anime-d és szereplőd?

2. A One Piece és belőle Ace :)

3. Mi vitt rá arra, hogy írj egy saját FanFiction-t?

3. Már ezelőtt is írtam egyet, csak annak a Bleach volt a témája, azért kezdem el általában, mert szeretem ugyanazt a témát tovább vinni és kibővíteni, amolyan "mi van ha..." dologgal.

4. Melyik korosztályt akarod megfűzni az írásaiddal?

4. Nincs konkrét korosztály, mivel vannak 12-13 éves olvasóim is, akik ugyanúgy tudják élvezni, de anyukám aki már 40-es éveiben van, ő is tudja élvezni... szóval teljesen kortalan.

5. A jövőben keresnél pénzt FanFiction vagy Manga írással?

5. Voltak és vannak is ilyen terveim, de ehhez még rengeteget kéne javulnom... talán összejön, ha keményen dolgozom a jövőben is. :)

 Eiichiro Oda
6. Kit tartasz a legjobb írónak a FanFiction-ök és a Mangák közt?

6. FanFiction írók közül nem igazán tartok legjobbnak senkit, mivel annak ellenére, hogy imádom a Fanfiction-ket nem szoktam olvasni, mivel leköt az írása. Mangakák közt viszont egyértelmű, hogy Eiichiro Oda-t tartom a legjobbnak. ^^

7. Hány fejezetesre tervezed a történeted?

7. Ezen nem gondolkodtam még el, most még csak a gyerekkoruknál tartok ami a 20. fejezetig fog kitolódni maximum. De, hogy utána, hogy sikerül haladnom, nem igazán tudom... lehet, hogy 50 de akár 80 is lehet... majd kiderül.

8. Mennyi idő megírni egy fejezetet?

8. Ez változó, volt olyan amiket 6-7 órán keresztül írtam, és utána még a képek bevágása, ellenőrzés, és hasonlók tehát 8 óra is lehet, de van amit összesen 4 óra alatt írtam meg...

9. Készítenél olyan animációs sorozatot, mint az 1AÉ?

9. Már tervek közt van ennek az animálása is, programjaim és rajztudásom is van hozzá, csak az írás a legtöbb szabadidőmet lefoglalja ezért az idővel van inkább bajom.

10. Szoktál Con-ra járni?

10. 2010 óta rendszeresen járok, azóta nem volt olyan amit kihagytam volna, és nem is szeretném, hogy legyen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése