2013. május 23., csütörtök

Alkohol, Cigi, Drog

Nagyon sokan azt hiszik, hogy akkor lesznek menők, ha már 14-15 évesen (vagy még fiatalabb korban) elkezdenek alkoholt inni, cigarettát szívni vagy ne adja Isten, el kezd drogozni. Figyelem, a következő cikkben a SAJÁT véleményem olvasható, a SAJÁT nézetemből!

Én alapvetően antiszociális típus vagyok, de nálam ez nem abban mutatkozik meg, hogy egyáltalán nem megyek emberek közé. Nálam ez olyan, hogy bírom valameddig emberek között, de ahogyan ez a generáció működik már tényleg elfajult és undortó. Szerencsére még nem volt szerencsém elmenni semmilyen buliba, ahol isznak, mint a gödény vagy füstölnek, mint a gyárkémény. Nem tudom, hogy a korombeli fiatalok (legyenek srácok vagy lányok), miért lelik abban örömüket, hogy már cigiznek vagy isznak. Vegyük sorba:

Alkohol:
-Mindannyian tudjuk, hogy nagyon sok pénz folyik be az alkohol árából. Olyan dolgokra készteti az embert amit igazából nem tenne meg. Vegyünk engem: Az emberek szerint egy vicces srác vagyok, aki a szemedbe mondja, hogy miben kellene változnod. Ezeket vegyítsük az alkohollal: Egy tahó idióta lennék, aki szarik mindenkire és belekötne mindenkibe. Nem értettem soha az alkoholt és nem is fogom.

Cigaretta:
-Másik olyan dolog amiből milliók, sőt megkockáztatom milliárdok folynak be. A füst nem tesz jót se a tüdőnek, se a közérzetnek. Ha ideges vagy szívsz, ha bánatod van szívsz, ha unatkozol szívsz, stb. Tiszta kátrány lesz a tüdőd, belehallhatsz, rákod lehet (amit nem igazán vágok, mert a rák bárhogyan kialakulhat a tüdőben is, nem csak cigivel.) A cigit még jobban utálom, mint az alkoholt. Azt se szeretem, ha előttem sétál valaki és a szél ráfúja az arcomra.

Drogok:
-Na erről lehetne regélni napokig, de csak egy kis részét említem meg. Halálos, mint az állat! Egyetlen egy rossz mozdulat amikor beadod magadnak azt a szar, mert "Az nagyon menő"...Én utálom a drogokat is és azt aki kitalálta és kötném össze a lábát a fejével.

Baliboy Straight Edge lesz a jövőben, vagyis soha nem fog inni és cigizni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése