2013. január 20., vasárnap

HCW Áttörés 2013

Túl vagyunk a HCW idei legelső gálájának, az Áttörésnek. A Barba Negra Music Club biztosította a helyszínt csak úgy, mint a tavalyi Véres November 3-nak.

Meccsek és eredményei:
J-Hawk vs. Cyrus Cage ~  A debütáló Cyrus és a visszatérő J-hawk meccse igazán jó lett, nekem kicsit gyors volt, de a mozdulatok jók voltak, mert mind a ketten harcművészetet is tanultak.

Ozzy Spencer (Pappa George) vs. Grizzly Davidson ~ Volt a meccsnek tétje, mert ha a Hungaro Szamojéd nyer akkor Grizzly elhagyja a szervezetet. Meg is történt a győzelem, de A Doktor adott a Medvének még egy esélyt, ha nyer Yan "Party" Colby ellen egy táncversenyt, akkor maradhat.

Valerie vs. Audrey Bride ~ Két csinos nő volt a ringben, mozdulatok mellett minden jó volt a meccsben! A meccsben senki nem nyert, mert az Algériai fickó Zafar Ameen a meccsbe beleavatkozott és elverte mind a kép csajt!

Dance Battle ~ Colby a Mizu című hányásra táncolt, Grizzly pedig a Billie Jean-re. Nagyon meglepődtem, amikor meghallottam a zenét, és azon is, hogy Grizzly nem semmi! Olyan jól táncolt, hogy simán megirigyelhetné Jacko is! A meccs végén Ozzy megölelte Macit és létrejött az Őserő csapata!

4 Corner Tag Team Match - Poison & Hombre de Razon vs. Tengkwa & Murlock vs. Nitrington vs. Mr. News & Kevin Williams ~ Jó meccs volt, de Hombre máskor ne szórakozz! Mert már a meccs elején elvitték a Staff-os srácok. Voltak szép mozdulatok és a meccset a Nitrington nyerte.

No1 Contender Match - Ron Corvus vs. Martyn Stallyon ~ Legalább vér is folyt a ringben! Jó meccs volt. Volt a ringben: Szék, Motorháztető és egy deszkára csavart dróthálós ütő is! Én élveztem a meccset Stream-en volt lehetett látni! Corvus lett az első számú kihívó!

No1 Conteder Match - Kent vs. Gabriel Angelfyre vs. Renegade vs. Yan "Party" Colby ~ Nagyon jó meccs volt és élvezhető! Nekem semmi kifogásom nincs a meccsel és örülök is, hogy Colby nyert, bár Renegade is nyerhetett volna, mert nehezen lehetett eldönteni, hogy Renegade nyert Submisson-el vagy Yan Pin Fall-al.

PG Hooker vs. Bravehart ~ Aki nyer azé mind a két öv, tiszta, ugye? Nos nem nyert senki sem, mert ahogyan történt egyszer a WWE-ben Draw lett a meccs, mert mind a két személy válla lent volt a German Suplex után. Volt vita, mert Ottó bíró Bravehart-ot mondta győztesnek, de A Doktor PG Hooker-t. Maradtak az övek ahol eddig voltak!

Sumerian Death Squad vs. Icarus & Dover ~ Én megnéztem volna egy szép összefogást Icarus és Dover között, de nem lett semmi. SDS győzelem lett ami szerintem teljesen nyilvánvaló volt.

Összességében én egy 10-est adok a gálára, mert a Stream is élvezhető volt, hang tökéletes, de a kép egy kicsit lehetett volna jobb! De semmi sem lehet tökéletes!

Következő gála Márciusban, ami a Dicsőség Napja lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése