2013. január 26., szombat

Ask.fm - Vélemény

Mi értelme van egy olyan oldalnak ahol kérdéseket tesznek fel arc és névtelenül? Én nem tudom, de megvan a saját véleménye amit el is akarok nektek mondani!

Én is rajta vagyok, nem is tagadom, de hamarosan törlöm is, mert én ezt fölöslegesnek érzem, hogy megkérdezzék, hogy "kor?magasság?életkor? stb.". Akit annyira érdekel az úgyis megkeres és megkérdez. 

De, hogy pozitívom is legyen: Van egyáltalán pozitívum? Ez egy Fromspring-hez hasonló oldal, csak elvileg több a funkció rajta. Ez az ajándék küldés is.... jó oké, van aki megérdemli meg egyéb dolgok, de én fölöslegesen nem fogok itt x száz forintokat egy olyan "matricára" kidobni amin ez áll: Fuck Yeah. 

Én nem látom az oldalnak értelmét, de inkább ott élje ki magát sok fiatal (gondolok itt Petrácskára, Kiss Márkra és a többi okosra), mint hogy a Youtube-on pattogjanak, de ott se valami király a helyzet.

Szóval én fölöslegesnek tartom az oldalt, biztos, hogy valaki nagyon szereti és várja a kérdéseket, nem ítélem el az ilyet, de nekem ne küldjön senki hülye kérdést!

Válaszokat írjatok hozzászólásban, ha gondoljátok!

Ja és én sem vagyok tiszta, mert havonta egy-egy kérdést elszoktam szórni Szefi oldalára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése