2012. október 24., szerda

Tengkwa Interjú (HUN)

Megcéloztam a PWH-t azaz a Pro Wrestling Holland nevű Holland szervezetet is! Elsőként Európa legtechnikásabb pankrátorát Tengkwa-t interjúvoltam meg! FORDÍTÁSI HIBÁK ELŐFORDULHATNAK!
Tengkwa

1. Honnan ered a neved?

1. Csak úgy jött :) El sem tudom mondani, hogy mikori ez a név. Bocs.

2. Hogy érzed magad a PWH-ban? Mit szeretnél még elérni?

2. Nagyon jól! Itt van az otthonom és a családom Holldaniában. Egyre nagyobbak leszünk minden hónapban. Remélem több fiatal fogja nézni a PWH TV-t és jönni fognak a show-ra! Likeoljatok minket a Facebook-on!

3. Ki a kedvenc pankrátorod és kivel szeretnél megküzdeni?

3. A kedvenc Superstar-jaim Dean Malenko, Jushin Liger, Rigermask, Skayde and Sabu. Sabu-val megszeretnék küzdeni!

4. Ki a legnagyobb ellenfeled a PWH-ban?

4. Egy csomó ellenségem van a PWH-ban. Mindannyian megakarnak szabadulni tőlem vagy megpróbálak leleplezni. Ellopták a nevem amikor én voltam a PWH Bajnoka, Felfüggesztettek engem, Próbálnak kárt tenni bennem, de nem adom fel. Én harcolok az igazságért és a sportszerűségért  PWH-ban.

5. Hogy érzed magad a Magyar Közönség előtt?

5. Imádóm őket! Minden alkalommal amikor jövök a HCW-ben igazi Superstar-nak érzem magam, a szurkolók nagyon ott vannak! Jó, hogy lehet  a magyarok előtt is birkózni! Azt hiszem mondhatom, hogy ők a legjobbak Kelet-Európában!

6. El szeretnél jutni a WWE-be?

6. Nem hiszem. A PWH és a HCW is növekszik és ez egy része ennek!

7. Mi és Ki inspirált a pankrációhoz?

7. Hulk Hogan, Randy Savage, Tigermask, Jushin Liger és The Roadwarriors. Ők voltak az én hőseim 6 évesem!

8. Dover ellen vívtál egy Hardcore meccset. Meglepődtél, hogy nyertél?

8. Őszintén szólva nem tudtam mire számítsak. Megnéztem Dover-t Youtube-on. Azt hittem, hogy elég nagy és láttam, hogy ő csak valami marhaságot csinál. Amikor láttam, hogy  valós életben, ő nem volt ijesztő, önbizalom teljesen mentem be a mérkőzésre. Amikor láttam, hogy egy deszka villát vesz elő aggódtam, mert nem akartam Budapesten villával a seggembe mászkálni. Azt hiszem a harc nagyon kemény volt és emlékszem, hogy fájt a testem a meccs után, bár Dover-t jobban bánthatta, hogy az "Ágy-Villa Projekt" nem jött össze! Amikor Dover a PWH-ba jött akkor Daniel Mantanus nevű srác segítséget adott neki.

9. Mit vársz Nitro csapatától?

9. Nem aggódtam egyáltalán! Szerencsére felkelt és utoljára megtekintve a 2 ember az oldalán segített neki. Nem tudom, Wellington úgy néz ki, mint egy idióta! Így ő nem szimpatikus és Jessie kicsit vissza kell maradnia! Vagy különbem rátette az asztalra! :) Kid Lux-al készen állunk a mérkőzésre a 2 ember ellen és nem fognak elfelejteni!


Kid Lux
Randy Savage

Sabu

skayde

Hulk Hogan

Jushin Liger

Dean Malenko

The Road warriros

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése