2012. október 13., szombat

Interjú Khrya-val

Khyra a másik női pankrátor a HCW berkein belül. Kérdezz-felelek volt a mai témai is!:D



Khyra


1. Hogyan ismerted meg a pankrációt és mi inspirált arra, hogy pankrátor legyél?

1. A pankrációval közép iskolai éveimben ismerkedtem meg. És nagyon bele szerettem. Inspirált Sting a kedvenc pankrátorom miatta lettem pankrátor.

2. Hogyan ismerted meg a HCW-t?

2. Itt a facebookon sokat beszélgettem PG-vel és elmentem a az egyik gálájukra és azóta velük voltam ez volt 3 évvel ez előtt:D

3. Kivel lenne az álom meccsed akár a HCW-ben akár más szervezetnél és milyen meccs típusban?

3. Az álom meccs Ben Doverrel egy Hardcore meccs.

4. Ki a példaképed?

4.A legnagyobb példaképem Sting a TNA-ból.

5. Audrey-val milyen a kapcsolatotok ringen kívül?

5. Nagyon jó vele a kapcsolatom  az egyik legjobb barátnőm:D

6. Hallhatunk-e téged a szorítóban?

6. Igen persze most egy kis időre vissza vonultam mert műteni fognak, de láthatok még

7. Mi a véleményed a mai WWE és TNA női pankrátorairól?

7. Őszintén  borzalmasak nem tetszenek.

8. Szegeden te, hogy érezted magad? (Ez az amit elfelejtettem...)

8. Sajnos nem voltam Szegeden.

9. Milyen az edzésterved?

9. Az titok

10. Láthatunk-e más szervezeteknél?

10. A HCW-t soha nem fogom elhagyni
Sting
Audrey Bride

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése