2012. október 9., kedd

Interjú Audrey Bride-al

A HCW egyik Női pankrátorát is sikerült egy elkapnom a kérdésekkel!:D


Audrey Bride

            1.     Miért döntöttél úgy, hogy pankrátor leszel?
Fura történet…Nem tudom azt elmondani mint a legtöbb HCW-s tag, hogy gyerek kora óta erről álmodik (nincsenek pankrátor figuráim a polcomon és poszterek a falon…még…..de már dolgozom az ügyön). Véletlenül keveredtem bele még az első Oli Sörkertes gálák idején.  Az egyik show után másnap a srácok elhatározták, hogy közösen lemennek edzésre…én meg nem akartam egyedül otthon maradni. Szóval összeszedtem valami erre alkalmas ruhát és lementem velük a terembe. Baromira élveztem. Lehorzsolt könyökkel, tele lila foltokkal, izomlázzal mentem aznap haza (ez azóta nem is változott sokat). Azt hiszem Enzo nyakra mért clotheslin-jai tették fel az i-re a pontot. :P

Ja és a kérdésre a válasz: Izgalmas, érdekes, kellőképp összetett és veszélyes. Feszegetheted a határaidat (vagy mások teszik…neonnal meg tűzőgéppel pl.  :P )

2. Hogy állsz hozzá az edzésekhez?
Amikor csak tehetem ott vagyok edzésen. Hetente 2x biztosan.  Ja és igyekszem betartani Arnold 5. szabályát. ;)
(lustábbak kedvéért 2:24-nél)

3. Ki a kedvenced illetve ki az akivel megküzdenél?
Nincs kimondott kedvenc…először Lita jutott eszembe. Őt bírtam.
Bárkivel aki az utamba kerül.

4. Ha lenne női bajnoki cím akkor küzdenél érte minden erőddel?
Persze…és ha egyszer megkaparintanám valószínűleg csak atombombával lehetne kirobbantani a kezeim közül.

5. Milyen volt szerepelni a Szorítóban?
Az elején picit fura…én nem vagyok az a nagy pofájú típus…csak a lényeg…az is röviden. De a srácok jófejek voltak…beszéltek helyettem is eleget. J



6. Péterfy Boriék klipjében megérte szerepelni?
Igen…a stáb tagjai mind nagyon kedvesek. Jó móka volt…leszámítva a 40 fokos hőséget egy zárt raktárhelységben, 12 órán keresztül maszkban.  :P
A HCW-nek jó reklám és úgy néz ki, hogy Boriéknak is: nemrég írták, hogy a video elérte a 200.000 megtekintést.

7. Melyik szervezetnél szeretnél megfordulni?
Lássuk csak…első körben a hozzánk viszonylag közeli szervezeteknél. Hollandoknál, németeknél, franciáknál, oroszoknál is van jó pár aktív szervezet. Aztán meg…..nem vagyok semmi jónak az elrontója. J

8. Kinek az oldalán küzdenél meg egy Tag-Team vagy egy Mixed Tag-Team meccsen?
Ezt a kérdést időközben már meg is válaszolta az Utolsó Emberig gála. J
EightBall és Murlock nagyon ügyesek és egyedi dolgokat csinálnak.

9. Khyra-val ringen kívül milyen viszonyotok van?
Vele most már ringen kívül és belül is nagyon jóban vagyunk. J

10. Mennyire tetszett a Szegedi Szupershow és a halászlé?
Óriási respect nektek, hogy olyan sokan eljöttetek. Hatalmas élmény volt.  A szegedi halászlé isteni…akkor a legjobb ha nincs benne hal. :D
Khyra
Lita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése