2012. július 2., hétfő

Poison interjú

Poison a HCW másik pankrátora akit meginterjúvoltam és innen is köszönöm neki a válaszokat! Egyik kedvenc:D


Posion

1. Hogyan ismerted meg a pankrációt és miért lettél pankrátor?

1.) Erre születtem, hát csinálom.

2. Miért Poison lett a neved?

2.) Ezen nem is gondolkodtam még el.

3. Ki a példaképed a pankrátorok közül?

3.) A példa képeim Fire Ant, Frightmare, Jigsaw.

4. Miért pont a Direktorok csapata?

4.) Már nem igazán tudom, de nem voltam normális, hogy őket választottam.

5. Kivel szeretnél vívni egy meccset? Akár HCW akár, WWE vagy TNA.

5.) Hát szívesen harcolnék a fent említett emberekkel.

6. Mi a véleményed a Szegeden zajló Szupershow-ról és a szegedi halászléről?

6.) A show elég jó volt. Persze az én részemről. Sajnos az nap mentem fel és másnap hajnal jöttem vissza Pestre, szóval nem tudtam meg kóstolni.

7. Kit tartasz legnagyobb riválisodnak?

7.) Hát jelenleg az egész Direktor bagázst.

8. Milyen módon válhat valaki a HCW-ben Roster-ré vagy a rég szélénél szurkoló és biztató ember, mint Sexy Jessie Renegade oldalán.

8.) Birkózóvá sok sok edzéssel, managerré válhat bárki, aki tud szövegelni, vagy jól néz ki.

9. Milyen zenéket kedvelsz?

9.). Nahát erre most tényleg válaszolnom kell? Amúgy bármit meghallgatok, de örök favorit a Dubstep lesz.

10. Hogyan a jó istenbe látsz ki a maszkodon? Nem tudtam még rájönni.

10.) Zölden.




Jigsaw
Frightmare




Fire Ant





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése