2012. július 20., péntek

Interjú PG Hooker-rel

PG Hooker a legújabb bajnoka a HCW-nek! Őt is sikerült elérnem és interjút készíteni vele. Jó olvasást!


PG Hooker




1. Honnan ered a PG Hooker név?

1. PG a becenevem amióta csak Zugló utcáit koptatom, nincs különösebb háttere. A Hooker pedig a múlt nagy birkózói előtt tiszteleg. Wéber Árpád vagy Lou Thesz csak hogy két nagy nevet említsek. Törőemberek voltak, azaz Hooker-ek. Aki a kötelek közé lépett egy Hooker ellen annak azonnal remegni kezdtek a lábai!

2. Miért döntöttél a Pro-Wrestling mellet?

2. A sport mindig hatalmas szerepet játszott az életemben. Több sport versenyszerű és válogatott szinten történő űzése után, a Pro-Wrestling világában találtam igazán magamra.

3. Milyen érzés birtokolni az övet?

3. Felemelő érzés. Büszke vagyok arra hogy a magyar Pro-Wrestling csúcsán vagyok! És garantálom hogy jó sokáig ott is maradok!

4. Nehéz döntés volt Direktorrá válni?

4. Nem váltam Direktorrá! A magyar profi birkózás bajnokává váltam...pont! Ez egy profi sport aminek a csúcsára értem, ez volt a célom az első naptól kezdve, és én az a fajta ember vagyok aki addig küzd míg el nem éri a kitűzött célját! Eredmény centrikus világban élünk. Kedves érzelmekért és jópofizásért nem adják az aranyat.

5. Kik a kedvenc pankrátoraid és melyik szervezetek a kedvenceid?

5. Jó nehéz kérdés! Minél jobban beleásom magam a profi birkózás világába, múltjába, jelenébe, annál több olyan birkózóra lelek akik példás hozzáállásukkal és kitűnő ringbéli teljesítményükkel kivívják tiszteletem. Csak pár név a sok közül: Ric Flair, Wéber Árpád, Kenta Kobashi, Lou Thesz, Daniel Bryan, Joe E. Legend, Ricky Steamboat, Stone Cold Steve Austin, Mitsuharu Misawa...és még vagy 3-szor ennyi nevet tudnék írni!

6. Szeretnél nyerni a HCW Bajnoki övön kívül más szervezetnél is övet?

6. Természetesen! A világ minden pontján szeretnék sikereket elérni!

7. Dover-rel milyen kapcsolatban vagytok?

7. Múlt héten kérte meg a kezem, de még erősen gondolkozom, hogy igent mondjak-e...Viccet félretéve, a kapcsolatunk profi. Annak ellenére, hogy egy állat, profizmus is szorult belé. Már csak azt nem tudom eldönteni hogy, siker vagy fájdalom orientált-e.

8. Milyen volt szerepleni a Szorítóban?

8. Fasza!

9. Szerinted ki nyeri a következő gálán a Rumble meccset?

9. Szerintem ÉN fogom nyerni! Jah várjunk csak, vagyok a bajnok. Na nem baj nem lehet egy seggel két lovat megülni, így lesz esélye másnak is. Bárki is nyerje, előre sajnálom, mert miután első számú kihívó lesz és megpróbálja elvenni tőle azt ami jogosan azt enyém, csak egy újabb strigula lesz a győzelmi mutatómba!

10. Kivel szeretnél megküzdeni a Pro-Wrestling világában?

10. Ide is oldalakon át tudnám sorolni a neveket. Igazából mint minden profi sportoló, én is kihívásra vágyom. JÖHET BÁRKI!!!


Lou Thesz
Joe E Legend
Ricky Steambot
Wéber Árpád
Mitsuharu Misawa
Ric Flair
"Stone Cold " Steve Austin
Kenta Kobashi




Daniel Bryan


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése