2012. július 14., szombat

8Ball interjú


Ha a kérdések furcsán hangzanak azért vannak, mert ebben remélhetőleg Murlock is benne lesz!







1. Honnan jött a nevetek és hogy csapatot alakítsatok?

1- Az én nevem egy régi becenév, amit még Icarustól kaptam és rámragadt. A Tagteam nevünket, meg egyik rajongónk adta nekünk. Velem debütált Murlock, nekem meg a második meccsem volt, két tapasztalatlan bugris voltunk, de ahhoz képest jól tudtunk együttműködni így összehaverkodtunk és megalkodtuk az 8Lock-ot, és azóta verhetetlenek vagyunk együtt.

2. Mióta követitek a pankrációt és miért lettetek pankrátorok?

2-Véletlenül alakult így, én csak azóta követem, amióta belecsöppentem, kb 2 éve, de jobban szeretjük a pro-wrestling kifejezést, mert a pankráció valójában teljesen más, mint amit csinálunk.

3. Ki a kedvenc pankrátorotok?

3- Nincs kedvencem, de sok példaképem van : El Generico, Kenny Omega, Delirious. Szeretem az őrült comedy karaktereket.

4. Ki a legnagyobb riválisotok?

4-Nekem Ted Wellington egyértelmüen.

5. Kivel küzdenétek meg bármelyik szervezetből?

5-PWH Tengkwa-val szívesen kiállnék.

6. Szeretnétek egy Tag team övet a HCW-ben a bajnoki övön kívül?

6-Persze, de öv nélkül is egyértelmü, hogy nem vehetik fel velünk a kesztyűt :)

7. Szegedi gáláról mi a véleményetek valamint a halászléről?

7- A halászlét nem csípem, de a szegedi gála nagyon jól sikerült, lehettem volna jobb is kicsivel, de összességében nagyon jól éreztem magam. A közönség meg zseniális volt!

8. PG Hooker tette. Hogyan reagáltatok?

8-Nem zaklat fel. Beszélne sem érdemes róla. Megemésztjük ezt a döntést és újult erővel vágunk vissza.

9. Ti valamikor benne lesztek a Szorítóban?

9-Én próbálom elkerülni a rivaldafényt. Nem az én világom. Bemegyek, bunyózom, kijövök. Ha ezzel sikert aratok nekem bőven elég.

10. Láthatunk titeket más szervezeteknél is?

10-Reméljük a jövőben igen, de ez csak attól függ mennyit fejlődünk.
El Generico
Delirious
Tengkwa
Kenny Omega
Ted Wellington

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése