2017. április 18., kedd

Zenei Album Ajánló ~ The Scarlet - Hardfolk Shanties

Megírtam nektek már pár lemezajánlót, ami ha nem is a legprofibb, én mégis büszke vagyok rájuk és úgy tűnik eljött egy újabb alkalom ezzel kapcsolatban. Akik ismernek azok tudják, hogy a Folk Metal, valamint az ezt körülölelő zenéket kedvelem leginkább, mert a hagyományos hangszereket, tökéletesen összekombinálják a modernebb társaikkal. A mai lemez is egy e fajta lesz, egész pontosan Hardfolk, Ír-Folk-Punk, az újonnan megjelent The Scarlet - Hardfolk Shanties



A zenekarral én személy szerint a 2015-ös tavaszi turnéjukon ismerkedtem meg, amikor Szegeden felléptek a Rumproof és Kylfingar mellett a VRK-ban. Már előtte elvarázsolt az EP-jük, nem véletlen, hogy megörültem annak, hogy megjelent az első nagylemezük is. Azonban nem szabad elfejetni, hogy a zenekar már 2012 óta létezik és szerencsére egyre népszerűbbek és ismertebbek lesznek.

Az új lemeznek a Hardfolk Shanties nevet adták és az a helyzet, hogy felülmúlta a várakozásaimat. Érződik a zenékben a sok munka és a szövegek is nagyon jók, főleg a Son Of a Pirate tetszett meg. Szerintem ismeri mindenki azt az érzést amikor meghallgat egy zenét és az első pillanattól kezdve végig fut a hideg a hátán...Na itt nem végig futott, hanem egy egész maratonnyi távot tudott le és még mindig bírja.

Nem mellesleg nekem az egyik kedvenc "kalandoraim" a kalózok, ezért szeretem az összes hozzájuk kapcsolódó dolgot. Talán ezért is van a 10 kedvenc zenekarom között, több kalóztémában játszó banda. Aki egyébként még nem volt The Scarlet koncerten az mindenféleképpen menjen el, mert remek a hangulat és barátságosak is ezek a kalózok. Csak ajánlani tudom.

Összességében egy nagyon várt album végre befutott a kikötőbe és magával hozott megannyi kincset, de vajon mennyit fog magával vinni a következő útra? Amint feltűnik a Tiszán, Szeged környékén egy The Scarlet jolly roger, oda kell menni és bulizni egy jót.



Amit viszont nem lehet elfelejteni: "The Pirate Soul Will Life Forever! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése