2014. október 20., hétfő

Zenei Album Kritika ~ Tankcsapda - Urai vagyunk a helyzetnek

Elöljáróban: Még soha nem írtam komolyabb véleményt, semmilyen zenei albumról, de úgy gondolom, hogy megpróbálkozok ezzel. Esetleges véleményeket a hozzászólás szekcióban várok. 

Az album borítója

2014. 10. 14. Az a dátum, amikor megjelent a Tankcsapda nevű együttesnek az Urai vagyunk a helyzetnek című albuma. Nagyon megörültem amikor megtudtam, hogy lesz új album és tűkön ültem, hogy mikor hallgathatom meg. Szerencsére a kiadás után két nappal sikerült megszereznem és már pörgettem is a lemezt. Mivel nem sok kifejezést találtam arra az érzésre, hogy mi fogott el az album hallgatása közben, nevezzük csak "fülgazmusnak". Két számot már az album megjelenése előtt is hallottam, az egyik a "Köpök Rátok", a másik pedig az "A zene betemet." című dal (igaz, ez nem sokkal az album előtt került fel.).  A "Köpök rátok" már hamar nagy kedvencem lett, de az albumon található dalok, mindegyike nagyon tetszik. Talán a legjobban "Vörös rúzs" és a "Térdre borulnak a gyengék" tetszettek a legjobban a már említett dalok mellett. Félre ne értse senki, egy szóval nem mondtam, hogy a többi nem jó, sőt. A többi is kifejezetten jó, de nekem ez a négy tetszett a legjobban. Persze ez teljesen szubjektív.

Az album tartalma szerény, de annál jobb. Nekem tetszik ez az egyszerűség, hogy nincs agyon pakolva dolgokkal. Tartalmazza magát a CD-t ami valami eszméletlen jól néz ki, illetve a dalszöveg füzetet, melynek a közepén vagy egy olyan menő kép, hogy az hihetetlen.

Az album belseje és a tartalma

Az album a kiadásának másnapján az album be is zsebelt egy Platina Lemezt. Mivel nem találtam arra adatot, hogy itthon hány eladott példányszám jelent arany, illetve platina lemezt, ezért nem tudom megmondani nektek, hogy meglepő adat-e a platina. Na, de az már inkább elképesztő (legalábbis számomra), hogy október 20.-án a lemez Dupla Platina lett. 

Végső véleményem a Tankcsapda - Urai vagyunk a helyzetnek albumról:
Nekem az album bejött. 11 darab zeneszám, melynek mindegyike hordoz valami üzenetet. Ezért is szeretem ezt az albumot olyan nagyon. Talán élőben is meghallgathatom őket a közeljövőben. Megérte várni ezért az albumért én azt mondom. 

Az albumot 990 Ft-ért vásárolhatod meg a kijelölt MOL töltőállomásokon. Aki megvesz, garantáltan élvezni fogja az összes számot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése