2012. február 9., csütörtök

Hummer vs. Balaton

Ebbe most már nekem is bele kell szólnom.
_______________________________________________________________
Komoly része:
-Hogy tudnak ilyet csinálni?! Az autó 3 tonna és 10 millió forint. A Balaton jege akkor 8-10cm. 6 Tonnát nem bír el! Nem lehet ilyet csinálni csak berúgva vagy bedrogozva.

Vicces része:
-Amióta ez a két őrült ezt csinálta azóta nagyon sok videót találtam.(Illetve TV-ben láttam) Mondjuk ezt -katt ide- vagy ez -katt ide- és még a használtautó.hu-n is van ilyen cikk, de ezt nem találtam meg.

Röviden: Hülye emberek nagy dolgokra is képesek még ha ilyet is kell csinálni. Esti agyzsibbasztás.

4 megjegyzés:

  1. A környezetkárosításért nem 20000 Ft lesz a büntetés!!! Érdeklődni a KDTKTVF-nél lehet!

    VálaszTörlés
  2. Várj ezt nem nagyon értem. Arra célzol, hogy rohadt sokat kell majd fizetni ha jó gondolom és nem 20000Ft-ot.

    VálaszTörlés