2012. február 8., szerda

Hamár itt tartunk

Hanfango barátom felrakott egy videót az Inka Craft néven ami egy új csatorna és ide is fognak feltölteni videókat.
És oda írták idézem Killerkocsog-tól: -Te kis seggturkász! Mi nekünk volt először az a név, hogy indacraft. Kurva gyorsan szedd le vagy balhé lesz. És vegyél magadnak egy kis kreativitást, az sohasem árt. Szűnj meg!
_________________________________________________________________________________
Aki persze reagált arra amikor Fango írta, hogy csak félre írás eredmény lett.
És idézem Killerkocsog: -Jó rendben, félreírás, nincs gáz.
_________________________________________________________________________________
Én megértem, ha az én nevemet (a Baliboy-t) vagy a Blogom nevét (az Amiről én Beszélek-et) akkor én is ki lennék akadva. De ez nem történik meg! Ha megnézitek a fejlécképet amit Vasember14 küldött ott van a ™. Ez nem más, mint a levédett cím. Így ha valaki ellopja bármelyiket én joggal oszthatom le, mint az állat.
_________________________________________________________________________________
Remélem Érthető Voltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése