2012. február 23., csütörtök

Ezt nem értem - 1.rész

Ezt nem videóban fogom csinálni hanem csak írásban. Ez az első rész tessék olvasni! Nem lesz hosszú! Ezek kisebb történetek lesznek!

-Amikor az régen ember beteg volt akkor várta, hogy meggyógyuljon. Az orvos segített neki és meggyógyult. Az a nap amikor elkérdezett az Internet nem mindenki feküdt az ágyban, de amikor a Facebook megjelent minden másodpercben kiírsz sok baromságot! "Lájk ha fent vagy!" "Írj egy számot és..." még sorolhatnám. És innen üzenem az elmúlt napokban én is beteg voltam és nem feküdtem hanem Youtube-on néztem különféle videókat. Na az a lényeg, hogy aki 38 fokos lázzal otthon betegeskedik az ne írja ki Facebook-ra és főleg ne menjen ki sehova, mert ha a tanár meglátja akkor az már baj. Ennyit akartam csak mondani! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése