2011. október 10., hétfő

Új sorozat a Youtube-on

Hello mindenki!


Ebben a nem túl rövid post-ban elmondanám mi is ez az új sorozat. Ez nem más, mint a Baliboy Minecraft Kalandjai. Mivel azt tapasztaltam, hogy a játék egyre népszerűbb és egyre kevesebb a magyar Minecraft-os akit ismernek is. Eddig ITBárány, Playingformat, LuckeY (aki lehet visszajön) most pedig Katamori. Természetesen rákerestem Youtube-on, hogy még milyen magyar crafterek vannak és elkeserítő látvány fogadott. Okok:
- Van sok videó melynek nagyon rossz a minősége
- Kevés videó (mi is ez? Fent van egy bemutató videó és nincs több. Pedig megállnák a helyüket)
- Nincs bennük humor
- Multiban játsszák (pedig sokkal jobb ha egyedül csinálod mert eredményesebb lehet. Szerintem)

Mennyi az esély az én sorozatomra nos nem sok, de amit lehet bele is kezdetek ami valószínűleg talán 1-2 hónap esetleg jövő évben kezdem el. Ugyanis még a Fraps*-et is ki kell ismernem, hogy viselkedik és hogy kell használni mert sokat nem tudok róla.

Végül is amit sikerül összehoznom abban az esetben ki fogom ide is, youtube channel-re és facebook-ra is rakni.

Ennyit akartam mondani és bízzunk benne, hogy összejön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése