2011. október 13., csütörtök

Ön lájkolás és hülyeségek

A Facebook-on van a bizonyos Like gomb amit sokat nem használok, de sok ismerősömnél valami furcsa dolgot tapasztaltam pontosabban 2 dolgot. Ugyanis kiírnak valami mindenféle (bocsánat a kifejezésért) f@szságot  írnak ki pl.:  Ha megrúgnád a pofám Lájkolod és megteheted. Na én erre azt mondtam, hogy ezt a F@szságot. De még egy csomó ekkora hülyeség van a neten ha beírod, hogy like legalább ennyit és kiad mindent bazz.

És az "Ön Lájkolás" ami még kiakasztott rohadtul egyik ismerősöm a Facebook-on kiírt valami fost és lájkoltam saját magát. nem tudom találkoztatok-e ezzel a dologgal, de engem ez zavar. Aki tud még hülyeséget az írja meg mert kíváncsi vagyok rá, hogy ti mit tapasztalatok a Face-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése