2011. október 12., szerda

Ilyen nincs!!!!!!!

AKI PROTEKCIÓS AZ NE NÉZZ TOVÁBB A BEJEGYZÉST!





Matek órán kikaptuk a dogákat és nem lett nagyon jó az enyém. Persze egyik kis protekciósnak meg jobb lett mint az enyém. Erre ő fölállt és azt mondta, hogy -Tanárnő javítani szeretnék-. Ott abban a pillanatban elpattant a cérna. Ugyanis mért annak kell javítani akinek 4-es lett a dogája?! Igen most felmerülhet, hogy miért nem tanultam? A Válasz egyszerű: Én tanultam, de amikor megkaptuk a feladatsorokat akkor leblokkoltam és gyakorlatilag kikapcsolt az agyam.

Aki nem tudná mi a protekció annak elmondanám:
- A protekció nem más, mint az iskolában a diákok körében egy kis csoport akinek a szülei: gazdagok, nagy házuk van, sok fóliájuk, benne vannak az SZMK-ba (Szülői Munka Közösség) és a legdurvább amikor tanár az apja/anyja és őt soha semmiféle körülmények között nem felelteti.

De amikor meghallottam hogy Tanárnő javítani szeretnék az durva volt. Erre csak annyit mondok, hogy F*CK Protekció!

Akinek bármiféle oka van arra, hogy a blogot jelentse akkor is lesz ez a blog csak más néven!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése