2018. április 19., csütörtök

Zenei Album Kritika ~ Rumproof - Rogues of the Seven Seas

Bizonyára feltűnt, hogy a legtöbb kritika zenék terén az oldalon, kalóz metálra alapszik, ez annak köszönhető, hogy nagyon szeretem ezt a témát és az ilyen stílusú zenéket. Hosszú idő után pedig egy palackpostát sodort a szigetre a háborgó tenger és ami benne állt, egyből csapra vertem a hordót. Úgy bizony, hosszú idő után a Black Flag in the Sky EP-t követően megérkezett a Rumproof legújabb albuma, a Rogues of the Seven Seas.


A pécsi bandáról már írtam egy hosszabbat a kislemez bemutatásánál, ezért a számat feleslegesen nem is tépném azzal, hogy honnan, hogyan jöttek és miként ismertem meg őket. Lássuk is a hírhedt hét tengeri zsiványokat. 

Először amikor megkaptuk beharangozónak az albumnak nevet adó dalt én nagyon megörültem és ha nem is töltöttem tele azt a bizonyos korsót, de nagyon örültem neki. A megjelent lemezt még megszerezni nem sikerült, de ami késik nem múlik, ezért hallgattam meg a dalokat a SoundCloud-on.

Milyennek is érzem ezt a tizenhárom dalt? Kegyetlenül odavágott az egész. Nyilván a kedvenceim azok, amik magyarul vannak énekelve, főleg a Black Out, hiszen mégis csak anyanyelv vagy micsoda. 

Merülhet fel bennetek a kérdés, hogy akkor az angolul énekelt nóták már nem is jöttek be? Erről ugyan szó sincs, főleg nem a Rogues of the Seven Seas, Rumproof és Blood of the Kraken esetében.

Kellően kalózosra sikert? Megvannak az alap elemek, mint a tenger, a szirének, a szesz és a nők ez viszont soha nem azt jelenti, hogy el lett találva a kalóz téma. A Rumproof legénységének viszont teljesen sikerült a közepébe találni az egésznek.

Az album biztosan a kedvenceim között lesz számon tartva, egy dolgot viszont nagyon sajnálok, hogy még nincs a bandának egy igazi kalózos videoklipje, de ez legyen a legkevesebb ami hiányzik. Buszon a fülemben sűrűn dübörög, valamint a házibulik szerves részét is képzeni fogja.

Szóval csak annyit mondok, hogy lódítsd a korsót az égnek, fenékig idd ki mindet! Legalábbis akkor amikor hallgatod a zenét és van sör a közelben. Töményet csak akkor javaslok, ha Szittyós John nincs a közelben, a bohócot meg hagyjátok csak a holdfényben sírni. A jelszót pedig ne felejtsétek el: Join us tonight and you'll become rumproof!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése