2015. augusztus 24., hétfő

Az energiaitalok császára?

Bizonyára mindenki hallott, látott vagy ivott valamilyen energiaitalt. Lehet a nagyon olcsó, vagy felettébb finom, esetleg mocskos módon drága és az íze se olyan jó. Persze van olyan eset, amikor ezek eltűnnek és drága is, de jó az íze is. Persze ez teljesen emberfüggő. Korábban már megénekeltem nektek, hogy mennyire szeretem a Hell-t, be is mutattam egy cikkben. Most viszont az energiaitalok császárát sikerült megkaparintanom. 


A Red Bull reklámok régebben mindig mentek a televízióban és mondták, hogy szárnyaid lesznek, ami persze csak marketingfogás volt. Azonban volt aki komolyan is vette és beperelte a céget. Elég ha annyit mondok, hogy 'Murica. Voltak ott érdekes perek. Viszont ha szárnyakat nem is ad a Red Bull akkor mit ad? Számomra adott egy szép dobozt, ami díszíteni fogja a polcomat és egy stílusos nyitófület, amibe bele van vágva egy bika. Ezenkívül adott-e bármit is a Red Bull, amit mondjuk egy Hell, egy Monster vagy egy Bomba nem adott? Semmit. Lehet az én ízvilágom nem olyan, mint a többi emberé, de a Red Bull, nem fogott meg. Ugyan az az érzés fogott el amikor ittam, mint amikor az első Monster-t megvettem. Csalódás volt a sima - ugye a zöld monster -, viszont a többi bejött. Azonban a Red Bull-nál csak csalódás volt. Lehet a többi például finomabb és jobb, de nekem nem ér meg 450-500 forintot egy Red Bull. Ha éppen ennyi pénzem lenne, akkor inkább elraknám, vagy vennék belőle mást, de nekem annyira nem jött be a Red Bull.


Összevetettem a klasszikus Hell-t és a Red Bull-t. A koffein- és a kalóriatartalma ugyan akkora, a só-cukor-szénhidrát aránya pedig egy tizedet kivéve, ugyan annyi. A vitaminok terén van eltérés, nem is egy, mert ameddig a B6 ugyan annyi, addig a B12 a Red Bull részére hajlik. Lehetne itt még órákig sorolni, hogy mi különbözik, egy biztos: Nálam a legjobb energiaital márka a Hell és valószínűleg egy ideig az is marad. A Red Bull árát nem tartom túlzottan reálisnak, viszont ez üzletpolitika, amihez meg nem értek. Vannak emberek akik szeretik a Red Bull-t és vannak akik nem. Én az utóbbihoz tartozok. Valamint vannak akik egyáltalán nem isznak ilyet, amit meg is értek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése