2014. január 26., vasárnap

Interjú Istivel

Istit is a YouTube-ról ismerhetitek, többek között ő a híres Hurkaburger Superman. Olvassátok és Osszátok Isti válaszait! Jó szórakozást!

YouTube Csatorna Linkjét ide kattintva eléred.

SuperIsti (Vagy KommunIsti?)

1. Miért kezdtél el videózni?

1. 1. 2008 óta videózok. Tulajdonképpen már 3-4 évesen is szerettem, ha vesz a kamera, de itt nem a feltűnési viszketegség dominál, inkább ha hülyülés, illetve, hogy később visszanézhető dologról van szó. :D Azért kezdtem el, mert sokan mondták, hogy jó a humorom, és elmehetnék humoristának. Ez a legmegvalósíthatóbb számomra a hétköznapokban, és kész.

2. Van olyan videód amit amikor megcsináltál jó ötletnek tartottál, de később meggondoltad magad?

2. Nem nagyon. Olyan volt már régebben, hogy feltettem, és nem voltam biztos benne, hogy ez jó (mondjuk ez a mai napig sűrűn előfordul). Nem egyszer volt olyan, hogy láttam a dislikeok mennyiségét, és töröltem a videót.

3. A családod hogyan áll a videóidhoz?

3. A családom szerencsére képes tolárálni. :D Szerepelni nem szeretnének egyáltalán, de nevetnek jó pár videón ők is szerencsére. :D Barátnőm pedig néha-néha szerepel is.

4. Melyik videódra vagy a legbüszkébb?

4. A Supermanekre. Mert képes voltam levetkőzni a gátlásaimat mindenféle tudatmódosító szer nélkül (alkohol nélkül is).

5. Előfordult-e, hogy utcán megismertek?

5. Nem. Egyszer, amikor forgattuk a mozgólépcsős Supermant akkor a jelmezben felismert egy srác, és a tüntetésen is egy ember. De így jelmez nélkül még soha.

6. Várhatóak még paródia videók, mint a Sirius paródia? 

6.  Volt tervem egy-kettő, lehet majd előveszem a vizsgák után, mert amit kitaláltam, ahhoz kell idő, meló is. :D

7. Milyen fajta játékoktól irtózol a legjobban?

7. Hát....nem tudom. :D A monoton játékoktól...I guess... :D

8. Melyik videó volt a legnehezebb amit csináltál?

8. A Superman lenne ismét. Igaz egyiket sem én vágtam, de csoportként, volt meló vele...Alapból 4 kis csoporttal forgott 4 külön videó, két napon át. Fárasztó volt azért, nekik is, nekem is, és ugye aztán még utómunkák.

9. Vannak olyan szavak amiket egy videóban használtál, de megtetszett és a minden napi szavaid közé is beépült?

9. Fuh...nem nagyon. :D Inkább a másoktól hallott kifejezések, szavak szoktak bekerülni videókba, és a szókincsembe is. :D

10. Mondhatjuk, hogy te is a Magyar Videósok között oszlopos tag vagy. Mit gondolsz erről?

10. Oszlopos tagnak közel sem nevezném magam.  Az egyébként közel sem titok, hogy én nem akarok 789523655 subbert összeszedni, a lényeg, hogy legyen sok ember, akit szórakoztatni tudok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése