2013. március 26., kedd

HCW - Dicsőség Napja

Milyen is volt a gála? Hatalmas volt! Megismerkedtem néhány új havert és a hangunkat kiadtuk! Kb. 600 ember vett részt a gálán, melyet a KSI Jégcsarnok Asztalitenisz termében tartottak a HCW vezetői. De nézzük is a meccseket!

Ancient Power vs. Nitrington ~ Nitro a meccs elején bejelentette, hogy ő nem fog megmozdulni és mindent Ted Wellington-ra hagy. Jó volt a meccs, de mégis a Nitrington nyert, mert Nitro felvette Tengkwa cuccait (Kabát, nadrág, maszk) és belekötött Wellington-ba. Szóval a Nitrington nyert DQ-val.

J-Hawk vs. Poison vs. Cyrus Cage ~ Bár J-Hawk heel-turn-t vett az Áttörésen Cyrus Cage elleni meccsen és nagy bírtam a meccset. Nagyon jó a kémia hármuk között, akár egymás ellen meccselnek akár csapatban működnek meccs közben. Nagyon jó és mozgalmas meccs volt. J-hawk nyerte a meccset.

Tony Baritoon vs. Murlock ~ Aki ismert tudja, hogy imádom a rock zenét. Tony Baritoon-nak szurkoltam a meccs alatt és örülök, hogy láthattuk végre ringben. Nagyon technikás és mozgékony. Örülök, hogy ő nyert és annak is, hogy Michael Nuts visszatért és KWP is megjelent és mondta, hogy talált Murlock-nál szteroidot és kiírt egy Mexican Deathmatch carrier vs. carrier meccset a Szegedi Szupershowra!

Audrey Bride & Valerie vs. Zafar Ameen ~ Abszolút Zafar ellen voltam és Audrey mellett. Szerintem egy jó meccs volt, csak azt bánom, hogy Zafar nyert és még Valerie is elbánt Audrey-val. Én örültem volna, ha Audrey-ék nyernek.

Tengkwa vs. Nitro ~ Hát erre mit mondjak? Nagyon tetszett a meccs! Nitro-ék már a meccs elején letépték a maszkot Tengkwa-ról, de Tengkwa-nak van legalább 3 maszkja ami nála van. Fel is vett egy újat. Tengkwa maszkja elszakadt a meccs alatt, de Nitro vesztett. El akart menekülni a nyírás elöl, de Poison és Cyrus Cage segített Tengkwa-nak.

Dover vs. Ron Corvus ~ Voltak pillanatok amik inkább úgy tűnt, hogy Corvus nyer, de a végén Dover lett a győztes. Előkerültek: Rajzszöget, DVD lejátszó, szék és valami vágó eszköz is, de azt nem láttam. Dover maradt a hardcore bajnok.

PG Hooker vs. Yan Colby ~ Végig Colbynak szurkoltam. Sajnos a nekem egyáltalán nem szimpatikus PG Hooker maradt a bajnok.

Gabriel Angelfyre & Kent vs. Renegade & Icarus ~Becsatlakoztam az Icarus rajongók közé és a Heel-közép ellen mentünk szurkolásban. Hatalmas tétje volt a meccsnek, ugyan is akik megnyerik azok mennek egy Triple Threat Ladder match-en a bajnoki övért (Ezt László Roland jelentette be a gála elején). Nagyon jó volt a meccs és karizmatikus volt a két csapat! A meccset a Boci & Pipi névre keresztelt csapat nyerte, de a Doktor bejelentette, hogy Gabriel Angelfyre megy az övért, majd mondta Renegade-nek és Icarus-nak, hogy aki hamarabb kidobja a másikat az nyer és az lesz a harmadik ember. Renegade nyert és a meccs: PG Hooker vs. Gabriel Angelfyre vs. Renegade

Valamint bemutatkozott az új ringbemondónk Miki személyében aki a Szorító egyik műsorvezetője és kaptam egy meghívást WR-től a Trash Talkban. Utóbbiról még lesz tájékoztatás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése