2013. március 24., vasárnap

Én ajánlom Nektek: Dr. Pepper

Szombaton, ugye fent voltam Budapesten és az Áttörés után lementem rokonomék boltjába. Ott megláttam a régóta keresett: Dr. Pepper-t. Utána néztem még régebben, hogy hol lehet venni, de nem találtam olyan boltot ahol igen és egy sarki közértben, PUFF ott van előttem!

Meg is vettem egyet és nekem nagyon ízlett! Összehasonlítottam egy Coca-Cola Cherry Coke-kal, de a különbség érezhető volt, rendesen! Ha választanom kellene akkor Dr. Pepper.

Először furcsa volt az íze, de megszoktam, megszerettem. Igaz, hogy kis kiszerelés volt (330 ml), de szerintem egészen elfogadható! Remélem a közelben is találok, majd egy boltot ahol van!

Mindenki kóstolja meg, szerintem teljesen megérte megvenni!

1 megjegyzés:

  1. Mostanában a SPAR-ban is szokott lenni 0,5 illetve 1 literes is! Ajánlom nézd meg ott!

    VálaszTörlés