2012. június 23., szombat

Binding of Isaac beszámoló

Már számtalanszor megpróbáltam eljutni Sheol-ba, de csak egyszer sikerült, de amikor eljutottam sajnos nem tudtam legyőzni a Sátánt. De most magáról a játék értékeléséről szeretnék beszélni.

Játékélmény: Nekem kifejezetten tetszik a története. Sok ellenfél és fegyver, tárgy van benne ami csak viszi nálam feljebb a mércét! Ezek alapján a szám 9/10

Zenék: A zenéje annyira nem az én stílusom, de élvezhető. 7/10

Megérte?: Nálam ez teljes mértékben megérte. Hülye is lettem volna kihagyni a 60%-os leárazást. Nem azt mondom, hogy egy Need for Speed szinten van a játék, de nem is olyan rossz.

A videók kérdésesek róla, mert már egy rész fel van véve, de az alá is kellene zenét raknom csak azzal meg az a baj, hogy akkor meg szerzői jogsértés (kapják be!). Ezért nem rakhatok alá normális zenéket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése