2012. június 20., szerda

Bejegyzés Zuhatag

A Mai napon: Az idő, Minecraft Update-ek, nyári tervek

1. pont: Az idő

-Nos mivel itt a nyár elég meleg van és ez az UV-nek kedvez, de nekünk nem. Az időkép UV figyelője azt mutatja, hogy káros a sugárzás. Amikor ezt írom akkor 15 perc (jó sok mi?) alatt le lehet égni a napon. Na már most nekünk a mai napon lesz az évzáró ami nem 15 perc hanem 30-45 perc. Tehát ez elég egy szép leégéshez. De nem véletlenül sem bent vagy akárhol hűvösön (szerintem) hanem kint a napon ahol van 2 lófing árnyék. Erre rakjatok pontot. Ja már raktam.

2. pont: Minecraft Update-ek

-Elég sok új heti újítás jön be, de nagyon eltért a minecraft attól, hogy még az 1.7.3 volt elég sok ember szerint a jó, de vannak akinek tetszenek az új Update-ek, mert jó lesz a kalandozás és stb., de nekem ezek nem nagyon tetszenek, mert elveszi a játék hangulatát. Természetesen ez csak az én véleményem. Ja és a smaragd cucc tök jó, de kár, hogy nem lehet abból eszközt csinálni.

3. pont Nyári tervek

-Jobban elkezdem a blogolást két okból. Talány a nyár az az időszak amikor érdekes dolgokat lehet találni, hallani. A másik az, hogy elértem a napokban 10.000 megtekintést a blogon. Ennek örömére szeptember 15-dik napján dogom megünnepelni, mert akkor lesz 1 éves a blog.
-Több dologról fogok beszélni és ha lesz egy laptop-om a közeljövőben akkor várhol tudok nektek írni valami szépet!

Köszönöm, hogy elolvastad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése