2013. február 23., szombat

Én ajánlom nektek!

De régen volt már ilyen cikk, lehet nem ártana megint csinálni egyet!

Szerintem sokan ismeritek a Lay's Strong nevű chipset, melyet Chili-vel és Lime-al fűszereztek. Ezt a chipset és is ismertem, még a cikk megjelenése előtt már hónapok óta ismertem, de lehet, hogy csak egy éve ettem utoljára ilyen chipset. Mi is fogott meg ebben a chipsben? Nagyon is sok! Tudom, hogy a chipseket nem ennyire behatóan nézik meg, de jelenesetben nem érdekel.

Szerintem nagyon dizájnos a kinézete ezzel a fekete alappal. Továbbá írja még azt is, hogy "Hideg italok mellé a legjobb" és ezt tanúsítom is! Főleg jól behűtött Sprite mellé!

Az említett chips
Milyen is a Chili és Lime keveréke? Nagyon is jól összerakott vegyület, ha így akarom kifejezni. Egyszerre csípős és savanykás. Megunhatatlan! Ilyen jól összerakott kombinációt régen nem ettem, és most jó volt újra egy ilyet falni! Kóstoljátok meg mindannyian!

2 megjegyzés:

  1. ha lesz nalunk is kiprobalom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hosszú idő után komment :D! Nyugi nálunk is csak ez az egy fajta van a 3-ból XD

      Törlés