2012. szeptember 8., szombat

Magyar Youtube felhasználók

Sajnos elkurvult a helyzet a Youtube-on, de csak köztünk Magyarok között. Külföldön (Amerika, Angila, stb.) nincs ilyen, mert LESZARJÁK! Az összes trollt leblokkolják. Mi meg sajnos ugrunk rájuk, de tudunk ez ellen tenni! Ugyan úgy, hogy azt a rohadt tiltás gombot használjuk!

Youtube partnerségről az a véleményem, hogy jó dolog én is szeretném megkapni, de nem most a 80 feliratkozómmal, BuzzMyVideos-nál, hanem Social Blade-nél vagy GoPotatoTV-nél, mert sajnos a BuzzMyvideos megadja mindenkinek akinek van Youtube csatornája. Social Blade ami még olyan, hogy kicsit rosszabb, de tűrhető. GPTV meg nekem talán a legjobb lenne! Machinima az úgyse adná meg, mert nem az a csatornám tartalma ami oda jó lenne.!

Na a lényeg, az, hogy a Trollokkal nem kell foglalkozni, mert Ha bajuk van veled az az ő bajuk és nem a tied! (Herby Facebook profilján olvastam!)

A kis 10 éves pöcsöknek meg nem kell odatolni az 25 magos gépet, mert azok azt se tudják, hogy mi az USB-port, mert nekik csak a Minecraft, a Gameplay meg az ilyenek kellenek! Én ezért nem veszem fel amikor játszok! Mert én itt bevallom, hogy nem játszottam CoD-al! Én nem abba a csoportba tartozok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése