2012. május 28., hétfő

Ne engem kérdezzetek!

Még anno amikor még "újszülött" volt a blogom akkor írtam egy bejegyzést Sirius-ról. Istenigazából nem zavart nem nagyon kommenteltek vagy ha igen akkor meg az, hogy "Szia Sirius". Nem gondoltam volna, hogy összekever valaki is Sirius-al. Nem sejtettem, hogy mi is fog ezzel történni! De ez lett!

Elég sokan írnak rám megjegyzésben, hogy (teszem azt) Hogyan kell beindítani BTW modban a favágógépet?
Erre lesz egy külön oldal, hogy ott válaszoljak...Minden...Egyes...Kérdésre!

Tehát, a lényeg az, hogy NEM én vagyok Sirius! Én egy 14 éves srác vagyok akinek a felhasználóneve Baliboy. Sirius már (javítsatok ki, ha rosszul tudom, de) 20 éves. Szerintem ez elég nagy eltérés!

Köszönöm, hogy végig olvastad a és a bejegyzés után nem lesz olyan aki azzal kezd egy kommentet, hogy "Szia Sirius".

Hamarosan GY.I.K. menüpont!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése