2012. március 22., csütörtök

Bejegyzés Zuhatag

Mivel tegnap beígértem ideje van egy kicsit írni és ez nem akármelyik bejegyzés hanem a 250. bejegyzés!

1. Bejegyzés:
-Herby-nek van egy hobbija a polgárpukkasztás. Na ezt többé-kevésbé megpróbáltam én is, de ez nem volt valami nagy cucc. Hittan órára bekopogtam és a tanár felháborodva kijött, hogy "ki kopogott? Majd én is kopogok a fején!" Olyat röhögtünk, hogy az már csak poén.

2.Bejegyzés:
-Tervezek egy érdekes videót. Nem tudom, hogy meg tudna-e egyáltalán valósul. A lényege az, hogy a kamerát fel kellene függesztenem a bringám kormányára és arra feltenném a kamerát és felvenném. Csak ezzel nekem 2 gondom is van. Nem tudok szerezni egy kameraállványt amit bicajra tudok rakni. A másik meg, hogy olyan időt kellene kifogni amikor jó az idő és nincs semmi délutáni dolgom.

3.Bejegyzés: Sajnos nem tudom, hogy meddig fogom halasztani a Minecraft sorozatokat. Ugyanis a gépem még mindig nem jött meg. Teljesen jogos lenne a kérdés, hogy "Miért nem veszel fel ezen a gépen videót?" A válasz csak ennyi. "Azért mert 512 MB RAM van ebben a gépben és a Minecraft-hoz minimum 1 GB kellene.

Na ez lenne a 250. bejegyzés az 1 Bejegyzés zuhataggal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése