2012. január 30., hétfő

"bejegyzés zuhatag"

Na most van egy kis időm, hogy blogoljak! A Ti Döntötök nevű bejegyzés után nem írtam semmit, de ezt most kiküszöbölöm.

1.rövid bejegyzés: Éppen most hallottam a TV-ben, hogy jön a Szibériai hideg. Tehát ebből arra lehet köveztetni (Kb.), hogy aki eddig tette ne pisáljon kint az udvaron, mert vagy rád fagy a pisa vagy meglátnak és kiröhögnek. (Ez nem tudom honnan jött).

2.rövid bejegyzés: Hacktion és a Film elemzés videóval kapcsolatban. Csak annyit akarok ezekkel, kapcsolatban mondani, hogy holnap talán megtudom nézni a filmet és a kiegészítő szöveget akkor még fel is tudom rakni Youtube-ra. A Hacktion elemzéssel kapcsolatban pedig nem tudom, hogy mikorra tudom megcsinálni, mert most beteg vagyok és lövésem sincs mikor lesz erőm még azt is felvenni. De remélem tudok még leszedni részleteket is a videóhoz és nem Licenszeltek!

3.rövid bejegyzés: Millenotti-val beszéltek egyszer Skype-on a Terraria-ról és adott egy linket ahonnan meg tudom rendelni. Ha minden jól megy akkor Februárban csenget a póstás és meghozza. Abban az esetben ha ez így fog történni akkor rövid szösszenetek fogok feltölteni Youtube-ra, de sorozatot nem akarok elkezdeni.

4.rövid bejegyzés: Játékkritika a láthatáron. Nem tudom írtam-e, de ha a mikrofonom jó lesz akkor még egy FlatOut2 játékkritikát fogok csinálni és azon is gondolkoztam, hogy egy végig játszást is fogok csinálni belőle.

Nos köszönöm, ha végig olvastad a bejegyzést és akinek bárminemű ajánlása vagy véleménye van írjon vagy hozzászólást vagy e-mailt a szokásos e-mail címekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése